Hjælp til oprydning

Er vi omgivet af ting der tilfører os noget godt, oplever vi følelsen af frihed og glæde. Der bliver overskud og plads til mere af alt det vi gerne vil.

Dit hjem udtrykker hvem du er

Men der kan være perioder i livet, hvor man mister overblikket.

Der er ikke tid og overskud til at give hjemmet den nødvendige opmærksomhed, og efterhånden bliver det svært at finde glæde i de hjemlige omgivelser.

Når overblikket er smuttet, aner vi ikke hvad der gemmer sig i skuffe og skabe.
Vi køber ting vi allerede har og bygger hele tiden ovenpå.

Følelsen af utilstrækkelighed, manglende energi og overskud påvirker hverdagen og den person man i virkeligheden er.

Fordi.. vi påvirkes helt ubevidst af vores omgivelser.
Ro og orden smitter af på vores humør og lysten til livet generelt.
Er vi omgivet af ting der tilfører os noget godt, oplever vi følelsen af frihed og glæde.
Der bliver overskud og plads til mere af alt det vi gerne vil.

Jeg kommer hjem til dig og hjælper med oprydningen. Og jeg har brug for din hjælp.

Det er nemlig kun dig der kender følelsen bag dine ting.
Du bestemmer hvad der har værdi hjemme hos dig – hvad der gør dig glad, og hvad du gerne vil omgives af.

Jeg kan hjælpe dig med at mærke efter, om den ene ting bringer dig ægte glæde, eller om det i virkeligheden er tid til at sige farvel.
Og derfor skal vi gøre det her sammen.

Er du klar..
.. til en ændring, der vil få positiv indflydelse på dig, din familie og dine drømme?

Så gør vi sådan her:

Forud for oprydningen, aflægger jeg besøg, hvor jeg orienterer mig om opgavens omfang.
Vi afstemmer forventninger og aftaler en dato for selve oprydningen.

På dagen:

  • Jeg møder velforberedt op, klar til at tage fat
  • Sammen går vi rummet igennem og sorterer op i kategorier
  • Dine yndlingsting bevarer vi
  • Vi finder ud af hvad der kan genbruges, enten til donation eller videresalg
  • Sorterer i sække til genbrugspladsen (bortskaffelse kan aftales)
  • Rummet rengøres
  • Vi organiserer det tilbageværende, og finder nye faste pladser

Jeg medbringer:

  • Affaldssække
  • Kasser til sortering
  • Labelprinter
  • Rengøringsmidler, spand og klude
  • Støvsuger og gulvvasker

Efter besøget kan der være sortering, som du efterfølgende selv må igennem.
De svære beslutninger, der omhandler eksempelvis papirer med affektionsværdi (breve, billeder og børnetegninger), kan være en personlig og tidskrævende proces.
Jeg klæder dig på til opgaven, så du kommer godt fra start.

INTROPRIS:

1 dag (6 timer) 2.995 kr.

2 dage (12 timer) 4.995 kr.

3 dage (18 timer) 7.495 kr.

Kørsel i en radius af 30 km. fra Snejbjerg, er inkluderet i prisen.

Jeg forventer at vi skal bruge 1 dag per rum – alt efter omfang og behov.
Forventningerne afstemmes, inden opgaven påbegyndes.